Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)



Akadēmiskā bakalaura studiju programma

MĀRKETINGS

Programma tiek īstenota latviešu vai angļu valodā

Saskaņā ar pārskatu „The Future of Jobs 2020” ir prognozētas izmaiņas darba spēka pieprasījuma izmaiņas profesiju griezumā. Speciālisti digitālajā mārketingā ieņem 4. vietu pēc pieprasītākiem speciālistiem nākotnē. Studiju programmā liels uzsvars ir likts uz digitalo mārketingu, piedāvājot studentiem gan speciālus studiju kursus, gan arī iespēju apgūt nepieciešamas prasmēs praktiskajās darbnīcās.

Programma ir balstīta uz workshop - based learning pieeju: ierobežotās izvēles studiju kursu daļu pārsvarā veido darbnīcas, kurās studenti kopā ar nozaru profesionāļiem strādās pie praktisku uzdevumu risināšanas un attīstīs prasmes mārketinga risinājumu izstrādē.

Piešķiramais grāds un kavalifikācija: sociālo zinātņu bakalaura grādstirgzinībās un reklāmā un tirgvedības speciālista kvalifikācija.

Akreditācija: saskaņā ar Studiju kvalitātes komisijas 2021. gada 25. augusta sēdes lēmumu studiju programma ir akreditēta uz maksimālo termiņu 6 gadiem, līdz 2027. gada 26. augustam.


Esi divus soļus priekšā – atstāj savu kontaktinformāciju un esi pirmais pretendents uz bakalaura studijām!

Vārds, uzvārds:
 

E-pasta adrese:
 

Tālruņa numurs:
 

Studiju programma, kas interesē (izvēlieties no saraksta)




Uzņemšana no 06.01.2025. (klātienē/attālināti)

Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi

  • Vidējā izglītība.
  • Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība radniecīgajā jomā (studijām vēlākos posmos).

Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinies ar Studiju informācijas centru, zvanot 20009053 vai rakstot uz sic@eka.edu.lv.

Studiju programmas mērķi, uzdevumi un rezultāti

Studiju programmas mērķis:

  • Sagatavot speciālistus mārketingā ar analītisku un sistēmisku domāšanu, kuru zināšanas un prasmes ļauj plānot un organizēt mārketinga darbību organizācijā.

Studiju programmas uzdevumi:

  • Nodrošināt studiju procesu, kas atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu un darba tirgus prasībām.
  • Piesaistīt docēšanai kvalificētos mācībspēkus ar akadēmisko, zinātnisko un profesionālo pieredzi, lai nodrošinātu studentu centrēto studiju procesu.
  • Sniegt studentiem padziļinātas zināšanas un attīstīt izpratni par teorijām un koncepcijām mārketingā, mārektinga komunikācijā un digitālajā mārketingā.
  • Attīstīt studentu prasmes patstāvīgi meklēt un analizēt informāciju par jaunākajām tendencēm un atklājumiem mārketingā, lai veiktu pētniecisko darbu un radītu jaunas koncepcijas.
  • Attīstīt studentu radošumu, kritisko domāšanu un elastīgumu, lai spētu mācīties un darboties mainīgos apstākļos un operatīvi meklēt inovatīvus zinātnisko un darba problēmu risinājumus
  • Attīstīt studentu spēju patstāvīgi veidot mārketinga kampaņas un komunikāciju, izmantojot dažādas metodes.

Studiju programmas rezultāti:

Zināšanas (zināšanas un izpratne)

  • Zina mārketinga jēdzienus un principus.
  • Zina mārketinga vadības principus un metodes.

Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes)

  • Spēj vadīt mārketinga strukūrvienības darbību.
  • Spēj argumentēti diskutēt par mārketinga jomas problēmjautājumiem.
  • Spēj veikt pētījumus par mārketinga procesiem organizācijā un interpretēt to rezultātus.
  • Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi mārketinga zinātnes jomā.
  • Spēj patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Spēj strādāt komandā.

Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana)

  • Spēj iegūt un analizēt mārketinga informāciju, izmantojot dažādas metodes un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
  • Spēj pieņemt lēmumus par organizācijas mārketinga darbību, izmantojot dažāda veida informāciju.
  • Spēj rast risinājumus pētījuma gaitā vai organizācijas mārketinga darbības analīzes rezultātā konstatētajām problēmām.

Studiju ilgums un studiju maksa

Studiju formas un nodarbību laiki:
Studiju forma Studiju ilgums Lekciju laiki Studiju maksa*
Pilna laika studijas 3 gadi Darba dienās
9.00-17.30
1250.00 €
Nepilna laika studijas 4 gadi Sestdienās**
9.00-17.30
1100.00 €
Tālmācība 4 gadi - 1100.00 €

* Studiju maksa norādīta EUR vienam semestrim.
** Vispārizglītojošie kursi var tikt ieplānoti reizi nedēļā darba dienās vakarā 18.30-20.50.

Studiju kursi

OBLIGĀTIE STUDIJU KURSI

  • Ievads studijās
  • Vadības zinības
  • Pārdošanas vadība
  • Biznesa ekonomika un plānošana
  • Vadības informācijas sistēmas
  • Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums
  • Intelektuālā īpašuma tiesības
  • Pētnieciskā darba organizācija
  • Mikroekonomika
  • Makroekonomika
  • Grāmatvedība
  • Statistika
  • Darba, vides un civilā aizsardzība
  • Studiju darbs

IEROBEŽOTAS IZVĒLES STUDIJU KURSI

Bloks „Prakse

  • Prakse (8 nedēļas)


Bloks „Mārketings un mārketinga veidi

  • Mārketings
  • Darbnīca "Digitālais mārketings"
  • Darbnīca "Pasākumu marketings"
  • Darbnīca "Satura mārketings"

Bloks „Mārketinga komunikācija un psiholoģija

  • Darbnīca "Vizuālā komunikācija"
  • Mārketinga komunikācija
  • Darbnīca "Runas un prezentēšanas māksla"
  • Saskarsmes psiholoģija


Bloks „Mūsdienīgi mārketinga pētījumi

  • Patērētāju rīcība tirgū
  • Socioloģija
  • Darbnīca "Digitālā analītika (SEO, SEA )"


Bloks „Mārketinga vadība

  • Zīmolvedība
  • Darbnīca "Radošās idejas"
  • Mārketinga plānošana


Bloks „Mārketinga risinājumi

  • Darbnīca "Digitālo un sociālo mediju mārketings DSMM"
  • Darbnīca "Multimediālie risinājumi (podkāsti, video sižeti)"

Bloks „Svešvalodas

  • Profesionālā svešvaloda I
  • Profesionālā svešvaloda II


NOSLĒGUMA PĀRBAUDĪJUMS

Bakalaura darbs

Absolventu iespējas

Augstskolas izvēlē bieži vien svarīga ir ne tikai izvēlētā studiju programma un piešķiramā kvalifikācija pēc studiju beigām. Topošajam studentam svarīgi saprast, gan kādas karjeras iespējas radīs iegūtā izglītība, gan kā tā noderēs tālāk dzīvē. Absolvējot Ekonomikas un kultūras augstskolu, Tu vari strādāt izvēlētajā specialitātē, kā arī turpināt studijas gan Latvijā, gan ārpus tās.


KUR VAR STRĀDĀT

Programmas absolventi ir izlēmīgi un uzņēmīgi vadītāji 21.gs. uzņēmumā – mainīgā un starptautiskā. Apgūstot studiju programmu Vadības zinības, absolventi var sekmīgi veikt dažāda līmeņa vadītāja pienākumus ekonomikas, grāmatvedības un finanšu jomā, risināt sarežģītus analītiskos uzdevumus un pieņemt lēmumus, ir konkurētspējīgi Latvijas un ES darba tirgū, kā arī var turpināt studijas maģistrantūrā.

Var strādāt ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu sfēras uzņēmumos, tūrisma firmās, bankās, apdrošināšanas un audita kompānijās, valsts un pašvaldības uzņēmumos, iestādēs, organizācijās, kopuzņēmumos, ārvalstu komersantu firmu filiālēs u. c.


KUR VAR TURPINĀT STUDIJAS?

Mēs vienmēr priecājamies, ka mūsu absolventi turpina studijas EKA – tas ir mūsu darba un studiju kvalitātes apliecinājums. Koledžas programmu absolventi var turpināt studijas EKA bakalaura programmās, bet bakalaura programmu absolventi – EKA maģistrantūrā.

EKA diploms ir Tavs veiksmes garants, jo iegūtā izglītība sniedz iespēju strādāt un turpināt studijas gan Latvijā, gan citās ES valstīs. Absolvējot EKA, Tu saņemsi Latvijas valsts atzītu izglītības dokumentu - diplomu, kas apliecina iegūto augstāko izglītību pēc starptautiski akreditētas studiju programmas apguves, atbilstoši noteiktam augstākās izglītības līmenim. EKA diplomu un izglītības kvalitāti atzīst arī Eiropas augstskolas.

 

BIZNESA FORUMS

19.11.2024.

Ar prieku paziņojam, ka 23. novembrī plkst. 10.00 notiks Alberta koledžas forums "Ilgtspējīga attīstība 2024" – neaizmirstams pasākums, kas iedvesmos un sniegs jaunas zināšanas par ilgtspējīgu...

VEBINĀRS “EXPLORING DIGITAL GREEN EDUCATION”

15.11.2024.

European Digital Learning Network (www.dlearn.eu) un EKA augstskola aicina piedalīties vebinārā: “Supporting the green and digital transitions in education and training: greening the Future: Exploring...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

13.11.2024.

18. novembrī EKA ir slēgta.. Svinam Latvijas Valsts neatkarības svētkus kopā!.

“SPEKATRIP”

05.11.2024.

EKA pirmkursnieki trīs dienu seminārā “SPEKATRIP” iepazīstas ar studentu dzīvi. Oktobra beigās, Limbažos, Meža salās, norisinājās trīs dienu seminārs pirmkursniekiem “SPEKATRIP”...

“BSG GO!” MENTORING BOOTCAMP

05.11.2024.

No 28 oktobra līdz 1. novembrim Tartu, Igaunijā norisinājās apmācību nometne “BSG Go!”.. Mūsu 3. kursa studenti prezentēja savu izstrādāto spēli “Mixmaster”. Mūsu pasniedzēji...

MĀRKETINGA STUDENTI VIESOJAS LATVIJAS RADIO

29.10.2024.

Oktobrī bakalaura studiju programmas "Mārketings" 4. kursa studenti praktiskās darbnīcas "Multimediālie risinājumi" laikā devās pieredzes vizītē uz Latvijas Radio, lai iepazītos ar sabiedriskā medija ikdienas...

CIEMOS PIE “JŪRMALAS JAUNIEŠIEM”

21.10.2024.

Turpinām iedvesmot!. #teirstudet #ekaiedvesmo. Šajā pusgadā 3. kursa interjera dizaina studenti strādā pie konkursa projekta ar sociāli nozīmīgu tēmu, izstrādājot piedāvājumu jauniešu...

“APRITPRASME” 1. EPIZODE

09.10.2024.

Edgars Čerkovskis, studiju programmas “Aprites ekonomika un sociālā uzņēmējdarbība” direktors, kopā ar “Zero Waste Latvija” valdes locekli Maiju Krastiņu un "Clean R" grupas valdes...

“DESIGN MANIFESTO” REZULTĀTI

07.10.2024.

No 23. līdz 27. septembrim norisinājās Design Manifesto workshop Lefteris Heretakis vadībā, kurā piedalījās Interjera dizaina 2. kursa klātiene, tā laikā jaunie dizaineri rakstīja savus dizaina manifestus...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums