Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


ZĪMOLA IDENTITĀTES UN ZĪMOLA VĒRTĪBAS VEIDOŠANA

Starptautiskā, starpdisciplinārā pētniecības grupa “Zīmola identitāte un zīmola vērtības veidošana” ir vērsta uz galveno faktoru izpēti, kas virza zīmola identitātes un to vērtības radīšanu, attīstību un pārvaldību konkurētspējīgā globālajā tirgū. Šī grupa pēta sarežģītās attiecības starp zīmola veidošanu, patērētāju uzvedību, mārketinga stratēģijām un kultūras stāstiem, sniedzot ieskatu par to, kā zīmoli vairo uzticību, lojalitāti un uztveramo vērtību starp ieinteresētajām personām.

Pētījumā tiek aplūkoti gan zīmola veidošanas stratēģiskie, gan emocionālie aspekti, risinot tādus izaicinājumus kā digitālā transformācija, zīmolu diferenciācija un sociālās atbildības integrācija. Uzsvaru liekot uz inovācijām un ilgtspējību, grupas mērķis ir ietekmēt zīmola veidošanas praksi un dot ieguldījumu zinātniskajā diskursā, veicot ietekmīgus pētījumus par jaunām tendencēm un zīmola pārvaldības stratēģijām, kas sniedz labumu gan uzņēmumiem, gan akadēmiskajām aprindām.

Pētījuma virziens "Zīmola identitāte un zīmola vērtības radīšana" galvenokārt ir saistīts ar SDG 9 "Nozare, inovācijas un infrastruktūra". Turklāt tas ņem vērā SDG 12: “Atbildīgs patēriņš un ražošana”.

 

PĒTNIECĪBAS KOMANDA

Pētījumu koordinators:

 

 

Pētnieki

... 

... 

... 

... 


ATBILSTĪBA VALSTS STRATĒĢISKAJOS DOKUMENTOS IZSTĀDĪTAJIEM MĒRĶIEM

 

REZULTĀTI

Pētniecības raksti:

  • ...
  • ...
  • ...

Maģistra darbi:

 

Saistītie projekti:

 

PĒTĪJUMU IZPLATĪŠANA UN IETEKME

  • ...
  • ...
  • ...

Citi pētījumu rezultāti:

 

SADARBĪBA AR INDUSTRIJU, AKADĒMISKO UN PUBLISKO SEKTORU, KĀ ARĪ AR NVO

Partner

Sector

Country

Documents

Activities

         
         

 

 

 

 

 

 

 

BIZNESA FORUMS

19.11.2024.

Ar prieku paziņojam, ka 23. novembrī plkst. 10.00 notiks Alberta koledžas forums "Ilgtspējīga attīstība 2024" – neaizmirstams pasākums, kas iedvesmos un sniegs jaunas zināšanas par ilgtspējīgu...

VEBINĀRS “EXPLORING DIGITAL GREEN EDUCATION”

15.11.2024.

European Digital Learning Network (www.dlearn.eu) un EKA augstskola aicina piedalīties vebinārā: “Supporting the green and digital transitions in education and training: greening the Future: Exploring...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

13.11.2024.

18. novembrī EKA ir slēgta.. Svinam Latvijas Valsts neatkarības svētkus kopā!.

“SPEKATRIP”

05.11.2024.

EKA pirmkursnieki trīs dienu seminārā “SPEKATRIP” iepazīstas ar studentu dzīvi. Oktobra beigās, Limbažos, Meža salās, norisinājās trīs dienu seminārs pirmkursniekiem “SPEKATRIP”...

“BSG GO!” MENTORING BOOTCAMP

05.11.2024.

No 28 oktobra līdz 1. novembrim Tartu, Igaunijā norisinājās apmācību nometne “BSG Go!”.. Mūsu 3. kursa studenti prezentēja savu izstrādāto spēli “Mixmaster”. Mūsu pasniedzēji...

MĀRKETINGA STUDENTI VIESOJAS LATVIJAS RADIO

29.10.2024.

Oktobrī bakalaura studiju programmas "Mārketings" 4. kursa studenti praktiskās darbnīcas "Multimediālie risinājumi" laikā devās pieredzes vizītē uz Latvijas Radio, lai iepazītos ar sabiedriskā medija ikdienas...

CIEMOS PIE “JŪRMALAS JAUNIEŠIEM”

21.10.2024.

Turpinām iedvesmot!. #teirstudet #ekaiedvesmo. Šajā pusgadā 3. kursa interjera dizaina studenti strādā pie konkursa projekta ar sociāli nozīmīgu tēmu, izstrādājot piedāvājumu jauniešu...

“APRITPRASME” 1. EPIZODE

09.10.2024.

Edgars Čerkovskis, studiju programmas “Aprites ekonomika un sociālā uzņēmējdarbība” direktors, kopā ar “Zero Waste Latvija” valdes locekli Maiju Krastiņu un "Clean R" grupas valdes...

“DESIGN MANIFESTO” REZULTĀTI

07.10.2024.

No 23. līdz 27. septembrim norisinājās Design Manifesto workshop Lefteris Heretakis vadībā, kurā piedalījās Interjera dizaina 2. kursa klātiene, tā laikā jaunie dizaineri rakstīja savus dizaina manifestus...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums