Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma
MĀRKETINGS
(2022./2023. studiju gadā uzņemšana nenotiek! Līdzīga programma ŠEIT)
Mēs vēlamies, lai mūsu absolventi pat uz neapdzīvotas salas spētu atrast, kam un kā pārdot savu produktu.
Tādēļ mēs radījām studiju programmu, kas sagatavo studējošos profesionālai darbībai mārketinga un tirdzniecības specialitātē, veicina zināšanu, prasmju un pētniecības iemaņu pilnveidošanu, kā arī attīstīta brīvu, atbildīgu un radošu personību.
Piešķiramā kvalifikācija:
"Tirgvedības speciālists"
Akreditācija:
Studiju programma Mārketings ir akreditēta līdz 2027. gada 26. augustam.
Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi:
Vispārējā vidējā vai vidējā profesionālā izglītība.
Programmas mērķi un uzdevumi
Mērķi:
- nodrošināt studentiem zināšanu, prasmju un kompetences kopumu mārketingā atbilstoši Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajām ietvarstruktūras 5. līmenim;
- sagatavot speciālistus mārketinga ar analītisku un sistēmisku domāšanu, kuru zināšanas un prasmes ļauj plānot un organizēt mārketinga darbību organizācijā.
Uzdevumi:
- nodrošināt studiju procesu, kas atbilst normatīvo aktu un darba tirgus prasībām, kā arī studentu centrētai pieejai augstākajā izglītībā;
- nodrošināt mācībspēku kvalifikāciju pedagoģiskajā un zinātniskajā jomā;
- nodrošināt un attīstīt zinātniski pētniecisko darbību studiju programmā;
- nodrošināt un attīstīt infrastruktūru un materiāli tehnisko bāzi atbilstoši studiju programmas īstenošanas vajadzībām;
- attīstīt starptautisko sadarbību ar radniecīgām augstākās izglītības iestādēm, uzņēmumiem un organizācijām.
Studiju ilgums un studiju maksa
Studiju forma | Studiju ilgums | Lekciju laiki | Studiju maksa* |
Pilna laika studijas | 2 gadi | Darba dienās 9.00-17.30 |
770.00 € |
Nepilna laika studijas | 2,5 gadi | Sestdienās** 9.00-17.30 |
770.00 € |
* Studiju maksa norādīta EUR vienam semestrim
** Vispārizglītojošie kursi var tikt ieplānoti reizi nedēļā darba dienās vakarā 18.30-20.50
Studiju kursi
Specializācijas studiju kursi:
Tirgzinības
Zīmolvedība
Mārketinga plānošana
Digitālais mārketings
Starptautiskā tirdzniecība
Patērētāju rīcība tirgū
Intelektuālā īpašuma aizsardzība
Loģistika
Pārdošanas vadība
Starptautiskā tirgvedība un tirdzniecība
Nozares studiju kursi
Mikroekonomika
Makroekonomika
Grāmatvedības pamati
Darba, vides un civilā aizsardzība
Profesionālā svešvaloda
Vispārizglītojošie studiju kursi:
Komerctiesības
Saskarsmes psiholoģija
Pētnieciskā darba organizācija
Vadības zinību pamati
Informātika
Statistika
Menedžmenta pamati
Prakse ir neatņemama profesionālās augstākās izglītības sastāvdaļa. Studenti iziet divs prakses 16 nedēļu garumā. Pārdošanas vadības prakse, tirgvedības organizācijas prakse, pirmsdiploma prakse tirdzniecības, pakalpojumu un radošās industrijas uzņēmumos. Izveidojusies ļoti laba sadarbība ar augstskolas absolventiem, kuri kļuvuši par nozares profesionāļiem,
Noslēguma pārbaudījums
Sekmīgi uzrakstīts un aizstāvēts kvalifikācijas darbs.
Studiju rezultāti
Programmas absolvents – drošs un pārliecināts par sevi, labākais prezentētājs auditorijā un veiksmīgs jaunu ideju īstenotājs!
Pēc sekmīgas studiju programmas apguves absolvents:
Zina (zināšanas un izpratne):
- zina mārketinga jēdzienus un principus;
- zina mārketinga plānošanas principus.
Prot (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
- spēj plānot mārketinga darbību organizācijā;
- spēj organizēt mārketinga darbību organizācijā;
- spēj strādāt mārketinga nodaļas komandā;
- spēj argumentēti diskutēt par mārketinga jomas aspektiem;
- spēj veikt pētījumus par mārketinga darbību organizācijā;
- spēj patstāvīgi organizēt savu darbu.
Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana):
- spēj rast radošus risinājumus mārketinga problēmu novēršanā;
- spēj aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas mārketinga jomā, izmantojot dažādas speciālās metodes;
- spēj izmantot un apstrādāt dažāda veida informāciju un statistiku, izmantojot informācijas tehnoloģiju risinājumus.
Mācībspēki
Studiju programmas direktore: Inga Šīna, profesore, Dr. oec., Mg.sc.ing. Vairāku zinātnisko publikāciju autore un līdzautore, grāmatu “Vide un ekonomika” un “Green Economics: Policy and Practice in Eastern Europe” līdzautore. 20 gadu pieredze vadošos amatos Latvijas komercbankās un Eiropas finanšu uzņēmumos, kā arī darbā ar Eiropas Struktūrfondiem vadības līmenī. 13 gadu pieredze viena no Latvijas lielākā privātā labdarības fonda vadīšanā.
inga.shina@gmail.com
114.kab.
Pieņemšana iepriekš piesakoties.
Absolventu iespējas
Augstskolas izvēlē bieži vien svarīga ir ne tikai izvēlētā studiju programma un piešķiramā kvalifikācija pēc studiju beigām. Topošajam studentam svarīgi saprast, gan kādas karjeras iespējas radīs iegūtā izglītība, gan kā tā noderēs tālāk dzīvē. Absolvējot Ekonomikas un kultūras augstskolu, Tu vari strādāt izvēlētajā specialitātē, kā arī turpināt studijas gan Latvijā, gan ārpus tās.
KUR VAR STRĀDĀT
Programmas absolvents var strādāt tirdzniecības uzņēmumos, pakalpojumu nozarē, mārketinga un sabiedrisko attiecību aģentūrās, komunikāciju un reklāmas aģentūrās un citos radošo industriju uzņēmumos.
KUR VAR TURPINĀT STUDIJAS?
Mēs vienmēr priecājamies, ka mūsu absolventi turpina studijas EKA – tas ir mūsu darba un studiju kvalitātes apliecinājums. Koledžas programmu absolventi var turpināt studijas EKA bakalaura programmās, bet bakalaura programmu absolventi – EKA maģistrantūrā.
EKA diploms ir Tavs veiksmes garants, jo iegūtā izglītība sniedz iespēju strādāt un turpināt studijas gan Latvijā, gan citās ES valstīs. Absolvējot EKA, Tu saņemsi Latvijas valsts atzītu izglītības dokumentu - diplomu, kas apliecina iegūto augstāko izglītību pēc starptautiski akreditētas studiju programmas apguves, atbilstoši noteiktam augstākās izglītības līmenim. EKA diplomu un izglītības kvalitāti atzīst arī Eiropas augstskolas.
"Mārketings ir mīlestība. Ko mēs darām, kad esam iemīlējušies? Mēs vācam informāciju par cilvēku, kuru mīlam: kas viņai patīk, kas nepatīk, kas aizrauj, kas ir viņa draugi un radinieki. Mēs cenšamies pievērst viņa uzmanību. Mēs vēlamies kļūt par šī cilvēka dzīves neatņemamu sastāvdaļu, būt ar viņu kopā. Mums svarīgi nopelnīt viņa uzticību, izsaukt interesi un panākt, lai mūs arī iemīl."
Armens Petrosjans (uzņēmējs, izdevējs, mārketinga konsultants)