Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)



Akadēmiskā bakalaura studiju programma

MĀRKETINGS

Programma tiek īstenota latviešu vai angļu valodā

Saskaņā ar pārskatu „The Future of Jobs 2020” ir prognozētas izmaiņas darba spēka pieprasījuma izmaiņas profesiju griezumā. Speciālisti digitālajā mārketingā ieņem 4. vietu pēc pieprasītākiem speciālistiem nākotnē. Studiju programmā liels uzsvars ir likts uz digitalo mārketingu, piedāvājot studentiem gan speciālus studiju kursus, gan arī iespēju apgūt nepieciešamas prasmēs praktiskajās darbnīcās.

Programma ir balstīta uz workshop - based learning pieeju: ierobežotās izvēles studiju kursu daļu pārsvarā veido darbnīcas, kurās studenti kopā ar nozaru profesionāļiem strādās pie praktisku uzdevumu risināšanas un attīstīs prasmes mārketinga risinājumu izstrādē.

Piešķiramais grāds un kavalifikācija: sociālo zinātņu bakalaura grādstirgzinībās un reklāmā un tirgvedības speciālista kvalifikācija.

Akreditācija: saskaņā ar Studiju kvalitātes komisijas 2021. gada 25. augusta sēdes lēmumu studiju programma ir akreditēta uz maksimālo termiņu 6 gadiem, līdz 2027. gada 26. augustam.


Esi divus soļus priekšā – atstāj savu kontaktinformāciju un esi pirmais pretendents uz bakalaura studijām!

Vārds, uzvārds:
 

E-pasta adrese:
 

Tālruņa numurs:
 

Studiju programma, kas interesē (izvēlieties no saraksta)




Uzņemšana no 04.07.2025. (klātienē/attālināti)

Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi

  • Vidējā izglītība.
  • Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība radniecīgajā jomā (studijām vēlākos posmos).

Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinies ar Studiju informācijas centru, zvanot 20009053 vai rakstot uz sic@eka.edu.lv.

Studiju programmas mērķi, uzdevumi un rezultāti

Studiju programmas mērķis:

  • Sagatavot speciālistus mārketingā ar analītisku un sistēmisku domāšanu, kuru zināšanas un prasmes ļauj plānot un organizēt mārketinga darbību organizācijā.

Studiju programmas uzdevumi:

  • Nodrošināt studiju procesu, kas atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu un darba tirgus prasībām.
  • Piesaistīt docēšanai kvalificētos mācībspēkus ar akadēmisko, zinātnisko un profesionālo pieredzi, lai nodrošinātu studentu centrēto studiju procesu.
  • Sniegt studentiem padziļinātas zināšanas un attīstīt izpratni par teorijām un koncepcijām mārketingā, mārektinga komunikācijā un digitālajā mārketingā.
  • Attīstīt studentu prasmes patstāvīgi meklēt un analizēt informāciju par jaunākajām tendencēm un atklājumiem mārketingā, lai veiktu pētniecisko darbu un radītu jaunas koncepcijas.
  • Attīstīt studentu radošumu, kritisko domāšanu un elastīgumu, lai spētu mācīties un darboties mainīgos apstākļos un operatīvi meklēt inovatīvus zinātnisko un darba problēmu risinājumus
  • Attīstīt studentu spēju patstāvīgi veidot mārketinga kampaņas un komunikāciju, izmantojot dažādas metodes.

Studiju programmas rezultāti:

Zināšanas (zināšanas un izpratne)

  • Zina mārketinga jēdzienus un principus.
  • Zina mārketinga vadības principus un metodes.

Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes)

  • Spēj vadīt mārketinga strukūrvienības darbību.
  • Spēj argumentēti diskutēt par mārketinga jomas problēmjautājumiem.
  • Spēj veikt pētījumus par mārketinga procesiem organizācijā un interpretēt to rezultātus.
  • Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi mārketinga zinātnes jomā.
  • Spēj patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Spēj strādāt komandā.

Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana)

  • Spēj iegūt un analizēt mārketinga informāciju, izmantojot dažādas metodes un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
  • Spēj pieņemt lēmumus par organizācijas mārketinga darbību, izmantojot dažāda veida informāciju.
  • Spēj rast risinājumus pētījuma gaitā vai organizācijas mārketinga darbības analīzes rezultātā konstatētajām problēmām.

Studiju ilgums un studiju maksa

Studiju formas un nodarbību laiki:
Studiju forma Studiju ilgums Lekciju laiki Studiju maksa*
Pilna laika studijas 3 gadi Darba dienās
9.00-17.30
1400.00 €
Nepilna laika studijas 4 gadi Sestdienās**
9.00-17.30
1300.00 €
Tālmācība 4 gadi - 1100.00 €

* Studiju maksa norādīta EUR vienam semestrim.
** Vispārizglītojošie kursi var tikt ieplānoti reizi nedēļā darba dienās vakarā 18.30-20.50.

Studiju kursi

OBLIGĀTIE STUDIJU KURSI

  • Ievads studijās
  • Vadības zinības
  • Pārdošanas vadība
  • Biznesa ekonomika un plānošana
  • Vadības informācijas sistēmas
  • Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums
  • Intelektuālā īpašuma tiesības
  • Pētnieciskā darba organizācija
  • Mikroekonomika
  • Makroekonomika
  • Grāmatvedība
  • Statistika
  • Darba, vides un civilā aizsardzība
  • Studiju darbs

IEROBEŽOTAS IZVĒLES STUDIJU KURSI

Bloks „Prakse

  • Prakse (8 nedēļas)


Bloks „Mārketings un mārketinga veidi

  • Tirgzinības
  • Darbnīca "Digitālais mārketings"
  • Darbnīca "Pasākumu marketings"
  • Darbnīca "Satura mārketings"

Bloks „Mārketinga komunikācija un psiholoģija

  • Darbnīca "Vizuālā komunikācija"
  • Mārketinga komunikācija
  • Darbnīca "Runas un prezentēšanas māksla"
  • Saskarsmes psiholoģija


Bloks „Mūsdienīgi mārketinga pētījumi

  • Patērētāju rīcība tirgū
  • Socioloģija
  • Darbnīca "Digitālā analītika (SEO, SEA )"


Bloks „Mārketinga vadība"

  • Zīmolvedība
  • Darbnīca "Radošās idejas"
  • Mārketinga plānošana
  • Darbnīca “Influenceru mārketings"


Bloks „Mārketinga risinājumi

  • Darbnīca “Monitoringa praktikums”
  • Darbnīca "Multimediālie risinājumi (podkāsti, video sižeti)"

Bloks „Svešvalodas

  • Profesionālā svešvaloda I
  • Profesionālā svešvaloda II


NOSLĒGUMA PĀRBAUDĪJUMS

Bakalaura darbs

Mācībspēki

Studiju programmas direktore: Inga Šīna,  profesore, Dr. oec., Mg.sc.ing.

Vairāku zinātnisko publikāciju autore un līdzautore, grāmatu “Vide un ekonomika” un “Green Economics: Policy and Practice in Eastern Europe” līdzautore. 20 gadu pieredze vadošos amatos Latvijas komercbankās un Eiropas finanšu uzņēmumos, kā arī darbā ar Eiropas Struktūrfondiem vadības līmenī. 13 gadu pieredze viena no Latvijas lielākā privātā labdarības fonda vadīšanā.

Edgars Čerkovskis, Mg.sc.soc.,

Ekonomikas un kultūras augstskolas lektors, Eiropas Komisijas ārštata eksperts ekonomikas izglītības jautājumos. Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolas un Alberta Koledžas vieslektors. Ekonomikas un uzņēmējdarbības tālmācības kursu autors un vadītājs Rīgas Tālmācības vidusskolā, Eiropas Tālmācības vidusskolā un Latvijas Tālmācības profesionālajā centrā. Korporatīvo klientu un iepirkumu nodaļas lektors mācību centrā “BUTS”. EKA absolventu asociācijas valdes loceklis.

Studiju kursi: Mārketinga vadība

Agnese Grīnberga, Mg.sc.admin.

Absolvējusi Rīgas Ekonomikas augstskolu (SSE Riga), Executive MBA.

Vairāk kā 20 gadu pieredze enerģētikas un tehnoloģiju jomā pārdošanas un mārketinga vadībā. Iegūta arī pieredze inovāciju un pārmaiņu vadībā vairākos startup projektos, kā arī sava biznesa attīstībā.

Studiju kursi: Darbnīca “Radošās idejas”

Kristīne Užule, Ph.D. Psych.

Absolvējusi Birmingēmas Universitāti Lielbritānijā.

Ir sniegusi kursu Personības psiholoģijā un socioloģijā Banku augstskolā, strādājusi par skolotāju sagatavošanas programmā, pasniedzot angļu valodas kursus RPIVA. No 2016. gada līdz 2022. gadam pasniedz angļu valodas un psiholoģijas kursus Transporta un sakaru institūtā. Kopš 2022. gada rudens semestra strādā Ekonomikas un kultūras augstskolā.

No 2022. gada līdz 2024. gadam piedalījusies Erasmus+ KA220 projektā “Blended learning and evaluation practices for inclusive digital higher education (BENEFIT)”.

EKA ir ievēlēta par asociēto profesori un strādāju par vadošo pētnieku.

Studiju kursi: Saskarsmes psiholoģija

 Ksenija Miļča

Raitis Velps, docētājs

Raitis ir mārketinga profesionālis ar plašu pieredzi stratēģiskās komunikācijas un zīmolvedības jomā. Viņš šobrīd pilda Chief Marketing Officer (CMO) lomu Corebook° – globālā mērogā atzītā tiešsaistes zīmola vadības platformā, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt un aktivizēt zīmolvedības procesus.
Raitis ir biežs viesis starptautiskos podkāstos un uzstājas uz skatuves industrijas konferencēs, kur viņš dalās savā pieredzē par zīmolvedību, mārketinga stratēģijām, radošās industrijas izaicinājumiem, mūsdienu zīmolvedības tendencēm un tehnoloģiju lomu mārketingā.
Savus profesionālās zināšanas Raitis ir paplašinājis, papildinot zīmolvedības zināšanas Londonā, mācoties no pasaules atzītākajiem radošās industrijas ekspertiem. Viņa karjeras spilgtos punktus papildina pieredze mentee lomā pie Apple bijušā CMO, Phila Šillera, kā arī mentora darbs ar LIAA jaunuzņēmumiem.

Studiju kursi: Mārketinga komunikācija, digitālais mārketings, digitālā mārketinga analītika un multimediālie risinājumi.

Ksenija Ijevļeva, Dr.oec., Docente

Ekonomikas un kultūras augstskolas lektore ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi akadēmiskajā un mārketinga profesionālajā vidē. Kopš 2021. gada strādā par PR projektu vadītāju un tirgus analītiķi nekustamo īpašumu aģentūrā Latio, kur specializējas tirgus tendenču izpētē, analītikas sagatavošanā un sabiedrisko attiecību vadībā, ieskaitot komunikāciju ar medijiem un nozares ekspertu informēšanu.

Studiju kursi: Tirgzinības, Pētnieciskā darba organizācija, Pārdošanas vadība, Mārketinga plānošana, Patērētāju rīcība tirgū

 

Oļegs Ņikadimovs, MBA, PhD Candidate

Absolvējis Latvijas Universitāti.

10 gadu pieredze viesmīlības nozarē, kur attīstīja klientu apkalpošanas, vadības, mārketinga un pārdošanas prasmes.10 gadus ir darbojies augstākajā izglītībā un pētniecībā, koncentrējoties uz akadēmisko darbu, pētījumiem un studentu apmācību. Šī pieredze ir devusi plašāku skatījumu uz uzņēmējdarbību, izglītību un ilgtspējīgu attīstību.

Ir aktīvi iesaistījies dažādos starptautiskos projektos un akadēmiskās sadarbības iniciatīvās, tostarp Erasmus+ KA1 un KA2 projektos, FORTHEM un NORDPLUS projektos. Regulāri piedalās semināros un starptautiskās zinātniskās konferencēs, lai dalītos ar pētījumu rezultātiem un veicinātu zināšanu apmaiņu.

Pētnieciskā darbība koncentrējas uz korporatīvo sociālo atbildību, ilgtspējīgu attīstību un mārketingu, analizējot šo jomu savstarpējo mijiedarbību un ietekmi uz uzņēmējdarbību un sabiedrību.

Studiju kursi: Tirgzinības

 

Inga Oliņa, Mg.art., Ba.psych.

Absolvējusi Rīgas Stradiņa universitāti, Latvijas Universitāti, Latvijas Kultūras akadēmiju.

Pieredzējusi izglītības un komunikācijas eksperte ar plašu profesionālo pieredzi akadēmiskajā un kultūras jomā. Viņa ir programmu direktore Centrā ZIN, kur vada vecāku izglītības programmas un trenē pedagoģiskās darbības lietpratībā.

Iepriekš strādājusi kā izpilddirektore un valdes locekle Fonds Plecs, kur bija atbildīga par stratēģisko un operatīvo lēmumu pieņemšanu un ieviešanu. Viņas pieredze aptver arī Latvijas valsts simtgades biroja vadītājas vietnieces un ārējās komunikācijas direktores amatu Kultūras ministrijā, kur viņa organizēja un koordinēja nozīmīgus valsts mēroga projektus. Pieredze komunikācijas jomā ietver darbu Latvijas Nacionālajā kultūras centrā, Britu padomē, Deep White un Draugiem.lv.

Studiju kursi: Tirgzinības

 

Anna Ābeltiņa, Dr.oec.

Absolvējusi Latvijas Universitāti.

Ir pieredze darbā Valsts elektrotehniskajā rūpnīcā VEF, Centrālās statiskas pārvaldē, Zinātņu akadēmijas ekonomikas institūtā, Rīgas Tehniskajā Universitātē, Rīgas Stradiņa universitātē, Biznesa augstskolā "Turība", Ekonomikas un kultūras augstskolā u.c.

Ir Latvijas ekonomistu asociācijas un Latvijas profesoru asociācijas locekle.

Studiju kursi: Mikroekonomika, Makroekonomika

 

Larisa Turuševa, Dr.paed.

Absolvējusi Minskas valsts pedagoģijas svešvalodu institūtu (pašlaik Minskas valsts lingvistiskā universitāte).

Strādāja organizācijā “Intūrists” par gidu un tulku, kopš universitātes pabeigšanas strādā pedagoģijas jomā – vidusskolā, vairākās augstskolās: RPIVA, LLU (tagad LBTU), EKA. LLU strādāja par valodu katedras vadītāju, EKA – par studiju programmas “Tulkošana” direktori.

Studiju kursi: Profesionālā svešvaloda I

 

Tatjana Džugleja, Mg.iur, Mg.oec.

Absolvējusi Latvijas Universtitāti, Juridiskā fakultāti, Rīgas Tehniskā universitāti, Inženierekonomikas un vadības fakultāti.

EKA, studiju programmas Tiesību zinātne direktore, docētāja, Rīgas Tirdzniecības profesionālā vidusskola, Profesionālo mācību priekšmetu metodiskās komisijas vadītāja. Darbs Valsts izglītības satura centra organizētajās darba grupās, sniedzot speciālista pakalpojumus profesionālās kvalifikācijas eksāmenu izstrādē.

Piedalījos Nordplus projektos, Erasmus + projektos un to ietvaros organizētajās mobilitātēs Zviedrījā, Norvēģijā, Turcijā un Islandē. Stažējos uzņēmējdarbības nozarē Nīderlandē.

Studiju laikā praktizējos Organizētās noziedzības un citu nozaru specializētajā prokuratūrā, ir pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā civiltiesību nozarē. Profesionālās darbības ietvaros sadarbojas ar sabiedriskā labuma organizāciju – biedrību “Latvijas Samariešu apvienība” (LSA).

Studiju kursi: Statistika

 

Marta Mackeviča, Mg.sc.

Absolvējusi Rīgas Stradiņa universitāti.

Vairāk nekā 18 gadu pieredze komunikācijā, sabiedriskajās attiecībās un mārketingā gan privātajā sektorā, gan valsts pārvaldē. Pēdējos trīs gadus vada komunikācijas aģentūru "Miltton Latvia".

Dalība Latvijas Komunikācijas asociācijā (padomes locekle) un Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem.

Pieredze darbā ar dažādu nozaru zīmoliem - gan Latvijas, gan starptautiskiem.

Studiju kursi: Darbnīca “Monitoringa praktikums”

 

Jeļena Budanceva, MBA, docente

Praktizējoša kultūras menedžere, šobrīd nodarbojos ar Latvijas literatūras popularizēšanas programmu ārzemēs, kas ir saistīta ar Latvijas simtgadi. Paralēli vada uzņēmumu, strādā izglītības jomā un nodrošina biznesa konsultācijas dažādos ar projektu vadību saistītājos jautājumos. Kopš 2018. gada producē starptautisko dzejas festivālu "Dzejas dienas". RSU postdoktorante socioloģijā.

Studiju kursi: Socioloģija

 

Zane Veidenberga, Mg.sc.edu., PhD candidate

Absolvējusi Ventspils Augstskolu, Liepājas Universitāti, Latvijas Universitāti.

Gandrīz 30 gadu pieredze rakstiskajā un mutiskajā tulkošanā, ieskaitot Eiropas Savienības institūcijas un projektus, Eiropas Centrālo banku utt. Pedagoģiskā darba pieredze, pasniedzot latviešu un angļu valodas apguves un dažādus valodas specializācijas un tulkošanas kursus augstskolās (EKA kopš 2008.gada) un pieaugušo izglītības projektos.

Dalība dažādos ESF, Erasmus+ u.c. projektos gan koordinatora, gan valodas kursu pasniedzēja statusā.

Regulāra dalība kvalifikācijas paaugstināšanas mācībās, starptautiskās zinātniskajās konferencēs.

Studiju kursi: Profesionālā svešvaloda I

Ksenija Miļča, Mg.art.,

EKA studiju programmas "Zīmola dizains" direktore, vides māksliniece, grafiskā dizainere, nodarbojas ar vizuālo komunikāciju.

Studiju kursi: Darbnīca "Vizuālā komunikācija"

 

Mārtiņš Pužuls, Mg.sc.ing.

Absolvējis Rīgas politehnisko institūtu 1979. gadā – radioinženieirs, Rīgas Tehnisko universitāti – profesionālais maģistrs darba aizsardzībā.

1979 -1989 Latvijas Radio un televīzijas centrs, sākot ar 1989. gadu darbs arodbiedrību sistēmā (Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība).

Latvijas tautas sporta asociācija Valdes loceklis, Eiropas savienības projekti darba aizsardzības jomā.

Piedalās Eiropas Savienības darbinieku pārstāvju organizācijās darba aizsardzībā, Eiropas arodbiedrību konfederācijas Standartizācijas komisijā

Studiju kursi: Darba, vides un civilā aizsardzība

 

Zanda Dubova, Bc

Absolvējusi Binzesa augstskolu "Turība".

Lektore, kura māca, kā efektīvāk izmantot tehnoloģijas gan darbā, gan ikdienā. Strādā gan ar pieaugušajiem, gan studentiem, palīdzot apgūt digitālās prasmes un informācijas tehnoloģijas. Ir liela pieredze arī profesionālajā izglītībā, kur ir mācījusi dažādus ar IT lietošanu saistītus kursus.

Dalās ar savām prasmēm un pieredzi datora lietošanā. Patīk skaitļi un loģiski izaicinājumi.

Studiju kursi: Vadības informācijas sistēmas

 

Gatis Dilāns, Dr.phil., docents

Specializējas korpuslingvistikā, tulkošanas tehnoloģijās un valodu apguvē. Piedalījies starptautiskās konferencēs un semināros Latvijā un ārzemēs. Publicējis savus pētījumus šādos starptautiskos izdevumos: the Canadian Modern Language Review, Language Teaching Research, the Journal of Specialised Translation, Studies in Corpus Linguistics (John Benjamins) u.c. Vairāku starptautisku zinātnisku žurnālu recenzents, pētniecības projektu dalībnieks. Pašlaik ar lielu interesi māca angļu valodu RFL un EKA.

Studiju kursi: Profesionālā svešvaloda I

Absolventu iespējas

Augstskolas izvēlē bieži vien svarīga ir ne tikai izvēlētā studiju programma un piešķiramā kvalifikācija pēc studiju beigām. Topošajam studentam svarīgi saprast, gan kādas karjeras iespējas radīs iegūtā izglītība, gan kā tā noderēs tālāk dzīvē. Absolvējot Ekonomikas un kultūras augstskolu, Tu vari strādāt izvēlētajā specialitātē, kā arī turpināt studijas gan Latvijā, gan ārpus tās.


KUR VAR STRĀDĀT

Programmas absolventi var strādāt tirdzniecības uzņēmumos, pakalpojumu nozarē, mārketinga un sabiedrisko attiecību aģentūrās, komunikāciju un reklāmas aģentūrās un citos radošo industriju uzņēmumos Latvijas un ES darba tirgū, kā arī var turpināt studijas maģistrantūrā.


KUR VAR TURPINĀT STUDIJAS?

Mēs vienmēr priecājamies, ka mūsu absolventi turpina studijas EKA – tas ir mūsu darba un studiju kvalitātes apliecinājums. Koledžas programmu absolventi var turpināt studijas EKA bakalaura programmās, bet bakalaura programmu absolventi – EKA maģistrantūrā.

EKA diploms ir Tavs veiksmes garants, jo iegūtā izglītība sniedz iespēju strādāt un turpināt studijas gan Latvijā, gan citās ES valstīs. Absolvējot EKA, Tu saņemsi Latvijas valsts atzītu izglītības dokumentu - diplomu, kas apliecina iegūto augstāko izglītību pēc starptautiski akreditētas studiju programmas apguves, atbilstoši noteiktam augstākās izglītības līmenim. EKA diplomu un izglītības kvalitāti atzīst arī Eiropas augstskolas.

 

DZIMUMBALLE "HUNTING SEASON"

10.04.2025.

20. martā norisinājās ilgi gaidītā Dzimumballe "Hunting Season", kas katru gadu izceļas ar aizraujošu tematiku un negaidītiem pārsteigumiem.. Šogad balles viesi tika aizvesti uz noslēpumainu...

"APRITPRASME" 5. EPIZODE

28.03.2025.

Kā apkaimes biedrības un vietējās iniciatīvas palīdz veidot ilgtspējīgas un apritīgas pilsētas?. Šajā epizodē Edgars Čerkovskis, Ekonomikas un kultūras augstskolas (EKA) studiju programmas...

ATSKATS UZ VIESLEKCIJĀM

27.03.2025.

22. martā Ekonomikas un kultūras augstskolā norisinājās divas izglītojošas un iedvesmojošas vieslekcijas, kas pulcēja studentus un interesentus, sniedzot vērtīgas zināšanas par aktuāliem...

VIESLEKCIJAS PAR DATU AIZSARDZĪBU

26.03.2025.

2025. gada 13. un 18. martā studiju programmas "Vadības zinības" studentiem — gan latviešu, gan angļu plūsmas — piedalījās vieslekcijās ar sertificēto datu aizsardzības speciālisti Jeļenu...

ANNA SALTIKOVA PODKĀSTĀ

26.03.2025.

Anna Saltikova podkāstā par jauniešu gatavību darba tirgum!. Mēs ar lepnumu dalāmies ar jaunāko podkāstu, kurā piedalījās mūsu augstskolas valdes priekšēdētāja Anna Saltikova.. Podkāstā...

EDGARS ČERKOVSKIS LSUA

25.03.2025.

Apsveicam Edgaru Čerkovski ar ievēlēšanu LSUA Padomē!. Apsveicam mūsu Aprites ekonomikas un sociālās uzņēmējdarbības programmas direktoru Edgaru Čerkovski, kurš 20. martā Latvijas...

"ZEIGARNIKAS EFEKTS" 2.04.

20.03.2025.

Vieslekcija “Zeigarnikas efekts jeb kā nepabeigtība ietekmē mūsu domāšanu un pašsajūtu. Kā to pārvarēt?”. 02.04.2025.. 12:40. 106. auditorija. . Vieslektore: Ivonna Ķezbere....

AIRBALTIC IEŅĒMUMU ANALĪTIĶA KRISTAPA MUCIŅA VIESLEKCIJA

20.03.2025.

AirBaltic ieņēmumu analītiķa Kristapa Muciņa vieslekcija. 22.03.2025.. 9:00. 210. auditorija. Vieslektors: Kristaps Muciņš. Studiju kurss: Zinātnisko pētījumu metodes organizācija...

"STEREOTIPI KOMUNIKĀCIJĀ"

19.03.2025.

Vieslekcija "Stereotipi komunikācijā". 26.03.2025.. 12:40. 108. auditorija. . Vieslektore: Ivonna Ķezbere. Vai Tu apzinies cik bieži stereotipi ietekmē Tavas attiecības, karjeru un daudzas citas...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums