EKA iepazīstina partnerus ar spēļošanas izmantošanu studiju procesā
Ekonomikas un kultūras augstskola ir viens no partneriem starptautiskā projektā IKT studentu startapa kompetenču apgūšanas paātrināšana ar starpdisciplināru moduļu kursu palīdzību augstskolu studiju programmās (Accelerating ICT students′ start-up development competence via interdisciplinary modular courses in the HEI curricula (projekta saīsinātais nosaukums – Uxiship)).
Ievads spēļu dizainā, kas tiek piedāvāts tiešsaistē atvērtā BBB platformā
Lekcijas galvenais akcents ir spēļu dizains kā strukturēts process izklaidei, izglītībai un biznesam. Lekcija ietver informāciju par svarīgākajām spēļu dizaina koncepcijām un to praktisko pielietojumu.
Lektors: Dr.Kaspars Šteinbergs, Ekonomikas un kultūras augstskola (Latvija).
Kaspars ir eksperts spēļu/virtuālās realitātes izmantošanā izglītībā un viņa pētnieciskās intereses ir menedžments radošajās industrijās, audiovizuālā sektora attīstība. Studiju programmas “Datorspēļu dizains un grafika” izveidotājs (2018-2021). Pēdējos gados docētājs ir strādājis nozarē, lai izstrādātu spēles, kas paredzētas bērnu lasītprasmes, rakstītprastmes veicināšanai un virtuālās realitātes izmantošanai tālmācībā. Kaspars ir Higher education Video Game Alliance (HEVGA) biedrs un Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācijas valdes loceklis.
Spēļošanas ieraksts pieejams https://drive.google.com/file/d/1_c_9z8o5UkcIK2feGJnV67cguvAihNgv/view
Lekcijas mērķis bija iepazīstināt studentus ar spēļu dizaina elementu (piemēram, tiešsaistes spēļu vai lietotņu) izmantošanu jomās un situācijās, kas nav saistītas ar spēlēm.
Lektors: Mg. Edgars Čerkovskis, Ekonomikas un kultūras augstskola (Latvija).
Edgars ir izveidojis vairāk nekā desmit inovatīvus studiju kursus vairākās Latvijas augstskolās – Digitālā ekonomika, Digitālās tehnoloģijas, Mākslīgais intelekts, Digitālie rīki u.c. Docētājs apmācījis vairāk nekā 600 skolu direktorus visā Latvijā un izglītojis ap 5000 skolotāju par dažādiem ar digitalizāciju saistītiem jautājumiem. Viņš ir autors vairākiem digitāliem rīkiem, piemēram, ′′Virtuālās ekonomikas kabinets′′ un vairākām simulācijas tiešsaistes spēlēm studentiem. Čerkovska izstrādātie digitālie materiāli, programmas un metodes joprojām tiek izmantotas lielākajos Latvijas mācību centros – Rīgas Tālmācības vidusskolā, Eiropas Tālmācības centrā, Latvijas Tālmācības profesionālajā centrā un Eiropas Tālmācības vidusskolā. Viens no svarīgākajiem darbiem ir Izglītības kvalitātes indeksa izstrāde un akceptēšana Latvijas skolās, kā arī trīs Latvijas skolu iepazīstināšana ar virtuālo realitāi.
UXiship finansē un atbalsta Eiropas Savienības Kapacitātes stiprināšana augstākās izglītības jomā programma ERASMUS+ (Projekta ref. Nr. 609870-EPP-1-2019-DE-EPPKA2-CBHE-JP).
Prezentācija ′′Gamification in Education′′
Prezentācija ′′Introduction to Game Design′′