Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


ZĪMOLA IDENTITĀTES UN ZĪMOLA VĒRTĪBAS VEIDOŠANA

Starptautiskā, starpdisciplinārā pētniecības grupa “Zīmola identitāte un zīmola vērtības veidošana” ir vērsta uz galveno faktoru izpēti, kas virza zīmola identitātes un to vērtības radīšanu, attīstību un pārvaldību konkurētspējīgā globālajā tirgū. Šī grupa pēta sarežģītās attiecības starp zīmola veidošanu, patērētāju uzvedību, mārketinga stratēģijām un kultūras stāstiem, sniedzot ieskatu par to, kā zīmoli vairo uzticību, lojalitāti un uztveramo vērtību starp ieinteresētajām personām.

Pētījumā tiek aplūkoti gan zīmola veidošanas stratēģiskie, gan emocionālie aspekti, risinot tādus izaicinājumus kā digitālā transformācija, zīmolu diferenciācija un sociālās atbildības integrācija. Uzsvaru liekot uz inovācijām un ilgtspējību, grupas mērķis ir ietekmēt zīmola veidošanas praksi un dot ieguldījumu zinātniskajā diskursā, veicot ietekmīgus pētījumus par jaunām tendencēm un zīmola pārvaldības stratēģijām, kas sniedz labumu gan uzņēmumiem, gan akadēmiskajām aprindām.

Pētījuma virziens "Zīmola identitāte un zīmola vērtības radīšana" galvenokārt ir saistīts ar SDG 9 "Nozare, inovācijas un infrastruktūra". Turklāt tas ņem vērā SDG 12: “Atbildīgs patēriņš un ražošana”.

 

PĒTNIECĪBAS KOMANDA

Pētījumu koordinatore: Mg. art., docente Ksenija Miļča, programmu  “Interjera dizains”, “Zīmola dizains direktore”.

Ksenija MiļčaE-pasts: ksenija.milca@eka.edu.lv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

Pētnieki

... 

... 

... 

... 


ATBILSTĪBA VALSTS STRATĒĢISKAJOS DOKUMENTOS IZSTĀDĪTAJIEM MĒRĶIEM

 

REZULTĀTI

Pētniecības raksti:

  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2023). Strategy Development for use of Influencers in Communication of Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) with Consumers. WSEAS Transactions on Business and Economics, 20, pp. 1607-1614  https://doi.org/10.37394/23207.2023.20.141 SCOPUS
  • Vevere, V., Singh, K., & Linina, I. (2024, June). Framework for enhancing customer loyalty of telecommunication companies in India: a case of reliance jio infocomm Ltd. In ENVIRONMENT. TECHNOLOGIES. RESOURCES. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 2, pp. 303-309). SCOPUS
  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2022). Evaluation of the use of influencers for the development of consumer satisfaction in the Baltic consumer goods market. 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA2022). Valencia: Universitat Politecnica de Valencia, 129137. DOI: http://dx.doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15071
  • Linina, I., Zvirgzdina, R., & Vevere, V. (2022). Ensuring consumer satisfaction with chatbots in the Baltic states. In: Proceedings of the International Scientific Conference “Business and Management 2022”, May 12-13, 2022, Vilnius, Lithuania, 511-516.  DOI: https://doi.org/10.3846/bm.2022.733
  • Zafran, M., Vevere, V. (2021). The influence of retail services and selling behaviors on customer’s satisfaction, trust and loyalty intentions in retail industry of Pakistan, Acta Prosperitatis, 12, 203-221.  
  • Sina, I., Sannikova, A., & bin Sajjad, F. (2020). Brand of European Higher Education Institution as a Key Factor for Foreign Students. Marketing and Management of Innovations, 3, 181-194. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-13 WOS:000576279200013
  • Liniņa, I., Vēvere, V., Zvirgzdiņa, R. (2019). Necessity of customer loyalty formation and its peculiarities in the telecommunication services. Vide. Tehnoloģija. Resursi. XII Starptautiskās zinātniski praktiskās konferences materiāli, 2019.g. 20.-22.jūnijā. Rēzeknes Tehnoloģiju Akadēmija. pp. 142-146. SCOPUS


Maģistra darbi:

  • 2024. Diāna Garā. Zīmola pieredzes uzlabošana un OZO daiļslidošanas kluba zīmola vizuālās identitātes izstrāde.
  • 2024. Madara Lenša. Uzņēmuma SIA “Atmospheres studio” zīmola veidošana.
  • 2024. Aija Sebre. Emocionālā zīmola komunikācija izmantojot vizuālo stāstu: kampaņas izveide zīmolam “Dizaina klubs.
  • 2024. Zīmola veidošanas ietvars, lai izstrādātu vienotu zīmola identitāti DAO (Decentralizētu autonomu organizāciju)

 

Saistītie projekti:

 

PĒTĪJUMU IZPLATĪŠANA UN IETEKME

 

Citi pētījumu rezultāti:

 

SADARBĪBA AR INDUSTRIJU, AKADĒMISKO UN PUBLISKO SEKTORU, KĀ ARĪ AR NVO

Partner

Sector

Country

Documents

Activities

         
         

 

 

 

 

 

 

 

DZIMUMBALLE "HUNTING SEASON"

10.04.2025.

20. martā norisinājās ilgi gaidītā Dzimumballe "Hunting Season", kas katru gadu izceļas ar aizraujošu tematiku un negaidītiem pārsteigumiem.. Šogad balles viesi tika aizvesti uz noslēpumainu...

"APRITPRASME" 5. EPIZODE

28.03.2025.

Kā apkaimes biedrības un vietējās iniciatīvas palīdz veidot ilgtspējīgas un apritīgas pilsētas?. Šajā epizodē Edgars Čerkovskis, Ekonomikas un kultūras augstskolas (EKA) studiju programmas...

ATSKATS UZ VIESLEKCIJĀM

27.03.2025.

22. martā Ekonomikas un kultūras augstskolā norisinājās divas izglītojošas un iedvesmojošas vieslekcijas, kas pulcēja studentus un interesentus, sniedzot vērtīgas zināšanas par aktuāliem...

VIESLEKCIJAS PAR DATU AIZSARDZĪBU

26.03.2025.

2025. gada 13. un 18. martā studiju programmas "Vadības zinības" studentiem — gan latviešu, gan angļu plūsmas — piedalījās vieslekcijās ar sertificēto datu aizsardzības speciālisti Jeļenu...

ANNA SALTIKOVA PODKĀSTĀ

26.03.2025.

Anna Saltikova podkāstā par jauniešu gatavību darba tirgum!. Mēs ar lepnumu dalāmies ar jaunāko podkāstu, kurā piedalījās mūsu augstskolas valdes priekšēdētāja Anna Saltikova.. Podkāstā...

EDGARS ČERKOVSKIS LSUA

25.03.2025.

Apsveicam Edgaru Čerkovski ar ievēlēšanu LSUA Padomē!. Apsveicam mūsu Aprites ekonomikas un sociālās uzņēmējdarbības programmas direktoru Edgaru Čerkovski, kurš 20. martā Latvijas...

"ZEIGARNIKAS EFEKTS" 2.04.

20.03.2025.

Vieslekcija “Zeigarnikas efekts jeb kā nepabeigtība ietekmē mūsu domāšanu un pašsajūtu. Kā to pārvarēt?”. 02.04.2025.. 12:40. 106. auditorija. . Vieslektore: Ivonna Ķezbere....

AIRBALTIC IEŅĒMUMU ANALĪTIĶA KRISTAPA MUCIŅA VIESLEKCIJA

20.03.2025.

AirBaltic ieņēmumu analītiķa Kristapa Muciņa vieslekcija. 22.03.2025.. 9:00. 210. auditorija. Vieslektors: Kristaps Muciņš. Studiju kurss: Zinātnisko pētījumu metodes organizācija...

"STEREOTIPI KOMUNIKĀCIJĀ"

19.03.2025.

Vieslekcija "Stereotipi komunikācijā". 26.03.2025.. 12:40. 108. auditorija. . Vieslektore: Ivonna Ķezbere. Vai Tu apzinies cik bieži stereotipi ietekmē Tavas attiecības, karjeru un daudzas citas...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums