DIGITĀLO SPĒĻU PĒTĪJUMI
Starpdisciplinārā pētnieku grupa “Digitālo spēļu pētījumi” pēta digitālo spēļu daudzpusīgo ietekmi uz sabiedrību, kultūru un ekonomiku. Šī grupa koncentrējas uz digitālo spēļu mainīgo lomu kā izklaides, izglītības un sociālās mijiedarbības līdzekli. Galvenās pētniecības jomas ir spēļu dizains, spēlētāju uzvedība, virtuālās un paplašinātās realitātes integrācija un digitālo spēļu ietekme uz kognitīvo attīstību un sociālo dinamiku.
Grupa pēta arī spēļu industrijas ekonomisko ietekmi un spēļu potenciālu sociālo un izglītības problēmu risināšanā. Veicot visprogresīvākos pētījumus, šīs grupas mērķis ir veicināt izpratni par digitālajām spēlēm kā kultūras artefaktu un spēcīgu instrumentu inovācijai un mācībām.
Šis pētniecības virziens ir saskaņots ar SDG 4 “Kvalitatīva izglītība”, jo tas pēta digitālo spēļu izmantošanu kā inovatīvus mācību un prasmju attīstības rīkus. Tas ņem vērā arī SDG 9 “Rūpniecība, inovācijas un infrastruktūra”.
PĒTNIECĪBAS KOMANDA
Pētījumu koordinators:
Pētnieki
...
...
...
...
ATBILSTĪBA VALSTS STRATĒĢISKAJOS DOKUMENTOS IZSTĀDĪTAJIEM MĒRĶIEM
- Nacionālais Attīstības plāns 2021.-2027. gadam. - NAP2027. Prioritāte: “Uzņēmumu konkurētspēja un materiālā labklājība”, rīcības virziens “Produktivitāte, inovācija un eksports” https://likumi.lv/wwwraksti/LIKUMI/NAP/NAP2027.PDF
- Viedās specializācijas stratēģija - RIS3 (joma: informācijas un komunikācijas tehnoloģijas) https://www.em.gov.lv/lv/viedas-specializacijas-strategija-ris3
- Tehnoloģiju un inovāciju attīstības politika 2021.-2027. https://polsis.mk.gov.lv/documents/7053
REZULTĀTI
Pētniecības raksti:
- ...
- ...
- ...
Maģistra darbi:
Saistītie projekti:
PĒTĪJUMU IZPLATĪŠANA UN IETEKME
- ...
- ...
- ...
Citi pētījumu rezultāti:
SADARBĪBA AR INDUSTRIJU, AKADĒMISKO UN PUBLISKO SEKTORU, KĀ ARĪ AR NVO
Partner |
Sector |
Country |
Documents |
Activities |
|
|
|
|
|